2016. szeptember 5., hétfő

Írói naplóm 004

2016.09.05
Ma megint sikerült haladnom a történettel...
de nagyon nehezen. Szombaton meséltem, akkor azért nem haladtam, ma meg... hát izé. Nincs semmi kifogás. Egyszerűen nehezen megy. Túl hosszú volt a kihagyás. De azért két oldal megszületett már, ami másfeles sortávval, nézzük csak... több, mint 3 oldal! :)
Meg elkezdtem nézni egy új akciósorozatot (annyira nem is új, már a 4. évadja megy), és bár alapvetően nem az én stílusom (Banshee), de valamiért nagyon megfogott... szóval az is elvett 1-2 órát a napból. :)
Egyébként elhatároztam, hogy beleviszek a napomba bizonyos fajta rendszerességet. Ezen azt kell érteni, hogy a melón kívül (ami ülőmunka), napi rendszerességgel fogok naponta minimum egy órát mozogni (torna, felülések, stb.) ugyanis a súlyom bőven túl van már a kórosan elhízott kategórián; ezzel kiegészítem a napi írói feladataimat. :)
Majd látjuk, mennyire sikerül a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése