2016. szeptember 21., szerda

Nélküled

Mint biztos part, mi hirtelen futóhomokká vált,
Mint kis hajó, mit a semmiből vad vihar cibált,
Mint a skorpiók, kik elvesztik mérgüket,
Olyan lennék én, nélküled.


Mint a csend, mit nem tör meg többé zaj,
Ha többé nem szűnne a jaj,
A szeretők, kik elvesztik szenvedélyüket,
Olyan lennék én, nélküled.

Életem nélküled végleg elveszti varázsát,
Mint barát az egyetlen, igaz barátját,
Cicáink, kik többé nem kapják meg részüket,
Olyan lennék én, nélküled.

Fontosabb vagy nekem a levegőnél,
Hánykódó hajótöröttnek a biztos kikötőnél,
Bontásra ítélt, szomorú épület,
Olyan lennék én, nélküled.

Fa leszek, mi belülről pusztul el,
Magányosan, néma nyüszítéssel,
Mit többé nem kennek, rozsdás gép leszek,
Halott lennék én, nélküled...
Nélküled.


2016.09.20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése